gruppköp från Good-win racing... Krängare mm...
- Dennis Kullman
- Medlem MX-5 Racing Club
- Per Hammarsjö
OK då har jag mycket goids liggande här
Allt flöt på över förväntan - lite tjafts med utlämningen men det gick tillslut. Allas prylar finns
Ni får gärna höra av er om ni vill hämta eller om vi kan hitta någon annan lösning. Vi inte ligga och pendla tilll buss-gods men kör gärna en sväng
Martin du kommer få ett grymt avgas-sound
Allt flöt på över förväntan - lite tjafts med utlämningen men det gick tillslut. Allas prylar finns
Ni får gärna höra av er om ni vill hämta eller om vi kan hitta någon annan lösning. Vi inte ligga och pendla tilll buss-gods men kör gärna en sväng
- Niklas Falk
- Dennis Kullman
Josen: jag kör upp till dig imorgon eftermiddag, så du kan väl ta med mina prylar till jobbet? Jag tar med toppen till Henrik också - kan du förvara den tills han hämtar den?Josen wrote:OK då har jag mycket goids liggande här
- Mattias Stahre
Gbg --->>>> Sthlm?
något?
Kanske kan man skicka upp det.
något?
Kanske kan man skicka upp det.
---------------------
Mimer Softradio Långloppsteam 2009
2:a MX5 Sprint Cup 2009
52,61 i A-sprinten med standard miata och GATDÄCK
50,70? i A-sprinten med samma miata som ovan och R-däck
1,05.6 runt Kinnekulle med samma miata
5:a VGP 2007
1:a ExpressenCup 2007
RBC, vinnare för bra prestation
Mimer Softradio Långloppsteam 2009
2:a MX5 Sprint Cup 2009
52,61 i A-sprinten med standard miata och GATDÄCK
50,70? i A-sprinten med samma miata som ovan och R-däck
1,05.6 runt Kinnekulle med samma miata
5:a VGP 2007
1:a ExpressenCup 2007
RBC, vinnare för bra prestation
- Per Hammarsjö
Går bra dina motor-fästen och diff bussningar åker med till jobbet. Tar toppen till Henrik. Skulle den inte till motorrenoverare ( läs trim... )Dennis Kullman wrote:Josen: jag kör upp till dig imorgon eftermiddag, så du kan väl ta med mina prylar till jobbet? Jag tar med toppen till Henrik också - kan du förvara den tills han hämtar den?Josen wrote:OK då har jag mycket goids liggande här
Vi kan vänta lite på lösning annars skickar jag på buss-gods till er.mattias, vi fixar vårt tillsammans på något sätt.. Eric's prylar hänger med i samma veva..
Ivans prylar att lösa norrut också. Var bor Hella (Norrköping) ?
Övriga bor runt Götet tror jag.
Tack för hjälpen båda två. Mycket logistik just nu. Ni får gärna köra den till motorRENOVERAREN också. Och hjälpa till att montera när allt är klart. Det är uppskattat med en så hjälpsam skara människor!Josen wrote: Går bra dina motor-fästen och diff bussningar åker med till jobbet. Tar toppen till Henrik. Skulle den inte till motorrenoverare ( läs trim... )
-
- Crazy Ivan
Kan mina grejor få följa med då oxå?Per Hammarsjö wrote:mattias, vi fixar vårt tillsammans på något sätt.. Eric's prylar hänger med i samma veva..
Tar givetvis min del av det ekonomiska ansvaret i så fall!
Eller om dom kan få husera hos Cyberoid ihop med mina fälgar till jag åker till GbG?
Vad säger du Henric ?
Ib Gyllinger
Medl. nr: 8
Porsche Boxster S 2002 med Tiptronic.
(260 hk och lika många km per timme..)
Medl. nr: 8
Porsche Boxster S 2002 med Tiptronic.
(260 hk och lika många km per timme..)
- Per Hammarsjö
Men VARFÖR skall toppen till motorRENOVERAREN om den är bra redan ?Cyberoid wrote:Tack för hjälpen båda två. Mycket logistik just nu. Ni får gärna köra den till motorRENOVERAREN också. Och hjälpa till att montera när allt är klart. Det är uppskattat med en så hjälpsam skara människor!Josen wrote: Går bra dina motor-fästen och diff bussningar åker med till jobbet. Tar toppen till Henrik. Skulle den inte till motorrenoverare ( läs trim... )
Det går bra för min del. Josen kommer till garaget på Fredag så det vore bra att veta om han ska ta med dina delar samtidigt.Crazy Ivan wrote:Kan mina grejor få följa med då oxå?Per Hammarsjö wrote:mattias, vi fixar vårt tillsammans på något sätt.. Eric's prylar hänger med i samma veva..
Eller om dom kan få husera hos Cyberoid ihop med mina fälgar till jag åker till GbG?
Vad säger du Henric ?
Vi vet ju inte konditionen på toppen ännu så den skall bara inspekteras. Det vore ju synd att montera något som inte är i fullgott skick. Oroa dig inte, jag ska vänta på dig på rakorna.Josen wrote:Men VARFÖR skall toppen till motorRENOVERAREN om den är bra redan ?Cyberoid wrote:Tack för hjälpen båda två. Mycket logistik just nu. Ni får gärna köra den till motorRENOVERAREN också. Och hjälpa till att montera när allt är klart. Det är uppskattat med en så hjälpsam skara människor!Josen wrote: Går bra dina motor-fästen och diff bussningar åker med till jobbet. Tar toppen till Henrik. Skulle den inte till motorrenoverare ( läs trim... )
- Dennis Kullman
Nu får du snart ge dig - Han måste ju mäta upp så att allt ligger inom toleranserna förstår du väl? Tänk om man hade haft en "bigblock" 1.8 och sätta tänderna i istället? Kör de inte med restriktor på de stora motorerna i USA för att det ska bli rättvist? Det borde vi kanske kolla över här hemma också om det ska vara lönt att ens försöka med en 1.6:a i cupen? Eller en balja bly på golvet kanske?Josen wrote:Var allt en fin topp Dennis hade till dig Henrik - varför den skall in till motorTRIM...RENOVERAREN förstår jag inte
Sorry sorryNu får du snart ge dig - Han måste ju mäta upp så att allt ligger inom toleranserna förstår du väl? Tänk om man hade haft en "bigblock" 1.8 och sätta tänderna i istället? Kör de inte med restriktor på de stora motorerna i USA för att det ska bli rättvist? Det borde vi kanske kolla över här hemma också om det ska vara lönt att ens försöka med en 1.6:a i cupen? Eller en balja bly på golvet kanske?
Crazy Ivan, jag ska hämta upp mina delar hos Josen idag efter jobbet. Ska jag plocka dina delar också eller ska de skickas? Jag skickar även ett mobilnummer via PM som du kan nå mig på.Cyberoid wrote:Det går bra för min del. Josen kommer till garaget på Fredag så det vore bra att veta om han ska ta med dina delar samtidigt.Crazy Ivan wrote:Kan mina grejor få följa med då oxå?Per Hammarsjö wrote:mattias, vi fixar vårt tillsammans på något sätt.. Eric's prylar hänger med i samma veva..
Vad säger du Henric ?