S: Ksport Racing PRO Street Coilovers till NB [SÅLDA]

Raceutrustning, reservdelar och övrigt miatarelaterat
Post Reply
User avatar
manu
Posts: 33
Joined: Tue 05 Jan 2016, 16:11
Location: Laholm / Halland

S: Ksport Racing PRO Street Coilovers till NB [SÅLDA]

Post by manu »

Hej, Köpte coilovers utav Andreas för ett tag sedan men då jag inte kunde makulera ordern ifrån mrtuning så åkte de beställda HSD coilisarna på istället.

Säljer nu för samma pris som jag gav, 4000kr
Ev frakt rundar vi ned till 200kr

Dämparna kan hämtas utanför Helsingborg eller i Laholm efter arbetstid (16.00)
Ring, Sms 0761918156
Eller PM här!

Mvh Thomas Zweigel

http://imgur.com/a/zIp9b
Säljer en uppsättning Ksport Racing PRO Street Coliovers som passar samtliga MX-5 NB modeller. Jag köpte dessa för att ersätta en dämpare som jag fått problem med men upptäckte sent att jag gjort ett felköp (skulle ha den mer renodlade modellen för racing) och säljer därför dessa nu.
De främre dämparna har suttit på min bil en kort period (innan jag lyckades få tag i den modellen jag sökte som är mer renodlad för racing) och rullat strax under 150 mil (bara stad och landsvägskörning). Bakdämparna är helt oanvända.

Racing Pro modellen är en väldigt bra kompromiss om man använder bilen både på gata och kör trackdays ett antal gånger per år.

Mer information om dessa hittar ni här:
http://www.raidopower.se/coilovers-kspo ... over/894-0

Ordinariepris som synes på siten 13895 kr och nya säljs just nu på extrapris för 8495 kr.

Priset som jag säljer dem för är 4000 kr (då är bakdämparna helt oanvända och dämparna fram har gått under 150 mil) om de hämtas i Västerås. Det går bra att skicka dem men då tillkommer fraktkostnad på priset.


Visst är din bil värd lite bättre väghållning inför säsongen 2016...
/Andreas E
Thomas Zweigel
Evolution Orange NB 2000 1,8
Renoverad motor, smidda stakar osv. GTX2867R G2 1,5bar ladd 340hp/400Nm på motorn
User avatar
manu
Posts: 33
Joined: Tue 05 Jan 2016, 16:11
Location: Laholm / Halland

Re: S: Ksport Racing PRO Street Coilovers till NB

Post by manu »

SÅLDA!
Thomas Zweigel
Evolution Orange NB 2000 1,8
Renoverad motor, smidda stakar osv. GTX2867R G2 1,5bar ladd 340hp/400Nm på motorn
Post Reply