bilsläp till salu, Av Anders Roos

Raceutrustning, reservdelar och övrigt miatarelaterat
Post Reply
Anders R
Posts: 226
Joined: Thu 27 Jan 2011, 19:28

bilsläp till salu, Av Anders Roos

Post by Anders R »

hej jag heter Anders Roos när jag köpte min Miata så köpte jag med det släpet som användes till den , men den passar inte mig numer
så säljer det.
perfekt för en miata, du får lasta tror det var 900 kg, och det är en 1300 kärra.
det är ju egentligen ett lite ombyggt vanligt släp med en ramp där bak som man fäller ner o bara kör rakt upp på
släpet .stora kraftiga hjul, EJ boggi.
bra att dra med och passar ju många bilar, släpet är väl från 80 talet vill jag minnas .
allt funkar och va besiktad för två år sen , stått sen dess och sälj som det står.
pris 12 000 kr maila vid intresse anders(x)roosprinting.se

Med vänlig hälsning ANDERS ROOS, Från Stockholm
tel 0708 974 700
Anders R
Posts: 226
Joined: Thu 27 Jan 2011, 19:28

Re: bilsläp till salu, Av Anders Roos.mytt pris

Post by Anders R »

Anders R wrote:hej jag heter Anders Roos när jag köpte min Miata så köpte jag med det släpet som användes till den , men den passar inte mig numer
så säljer det.
perfekt för en miata, du får lasta tror det var 900 kg, och det är en 1300 kärra.
det är ju egentligen ett lite ombyggt vanligt släp med en ramp där bak som man fäller ner o bara kör rakt upp på
släpet .stora kraftiga hjul, EJ boggi.
bra att dra med och passar ju många bilar, släpet är väl från 80 talet vill jag minnas .
allt funkar och va besiktad för två år sen , stått sen dess och sälj som det står.
pris 10 000 kr maila vid intresse anders(x)roosprinting.se

Med vänlig hälsning ANDERS ROOS, Från Stockholm
tel 0708 974 700
Post Reply