Vad har jag gjort!!

Inbjudningar, bilder från träffar etc.
Post Reply
Magnus Pettson

Vad har jag gjort!!

Post by Magnus Pettson »

Jo jag har lånat ut Miatan till en 16-årig tjej som ska köra på Mantorp imorron :!: :!: :shock: (inte förra torsdan som jag trodde först, 08 har tydligen Påsklov den här veckan :? ) Det är han den där Axl m.fl. som har Mantorp hela helgen och nåra ungdomar får komma och testa (torsdag alltså). Och jorå Clubens dekaler sitter på :D . Jag följer ta mej fa.. inte med... Vad gör man inte får återväxten i sporten; säg att jag är modig (eller vad man ska kalla det?) Och tare lungt det är inte rejsbilen utan busbilen med kompressor.
De e mycke nu...
miataninja

Post by miataninja »

:shock: 8) :D
Se bara till att låna ut overall o hjälm också så är hon kung (eller drottning?) på banan... Och på med R-däcken...

eller.. njae, kanske inte r-däck, det blir nog lite för bra... om hon inte är van (gokart?) -förare.
BRG 1.8 -94
Magnus Pettson

Post by Magnus Pettson »

Jo precis, hennes far ringde vid 12-tiden och meddelade att nu började det gå bra: 200 knyck på rakan :!: :? Nej för fan så fort går inte min bil! sa jag. Jo det gör den visst, sa han... :shock:
De e mycke nu...
Crazy Ivan
Medlem MX-5 Racing Club

Post by Crazy Ivan »

Magnus Pettson wrote:Jo precis, hennes far ringde vid 12-tiden och meddelade att nu började det gå bra: 200 knyck på rakan :!: :? Nej för fan så fort går inte min bil! sa jag. Jo det gör den visst, sa han... :shock:
Allt är relativt.....bilen skall stannas oxå :shock:

Klart att återväxten skall tryggas, annars dör ju racing ut!
Skitkul att tjejerna börjar köra Miator i 200, som du inte trodde gick :lol:
Heder åt såna framfusiga tjejer! 8)

PS Magnus - kan du fixa min Miata på samma sätt?
För då följer nog min dotter med och rejsar....
Ib Gyllinger
Medl. nr: 8
Porsche Boxster S 2002 med Tiptronic.
(260 hk och lika många km per timme..)
Magnus Pettson

Post by Magnus Pettson »

Överladdning är svaret 8) Jag har en Auto-rotor min och inget kit. Men de här kiten, både kompressor och turbo, ska ju vara rätt lätta att montera (till skillnad från mitt :? ) Och finns det ingen på närmare håll från dej så kan vi väl diskutera saken :) . Nu och 2 månader framåt är det fullbokat (med den energin jag har :cry: ) De där trimmade utbytes-topparna från Motala tycker jag låter väldigt intressant, om man är nöjd med c.a 20 hkr extra.
Ska försöka få lite bilder från evanemanget och få in dom här :shock: ,med hjälp då... :oops:
De e mycke nu...
Crazy Ivan
Medlem MX-5 Racing Club

Post by Crazy Ivan »

Magnus Pettson wrote: Ska försöka få lite bilder från evanemanget och få in dom här :shock: ,med hjälp då... :oops:
Hör av dig! :D
Ib Gyllinger
Medl. nr: 8
Porsche Boxster S 2002 med Tiptronic.
(260 hk och lika många km per timme..)
Magnus Pettson

Post by Magnus Pettson »

Tack :!: Fadern ska ha tagit en hel del bilder och han delar gärna med sej: Miatan har 3 kilos komptryck på ettan... :cry:
De e mycke nu...
Post Reply