gruppköp från Good-win racing... Krängare mm...

Vilka dämpare ska jag köpa? Hjulinställning och allt som har med väghållning att göra.
User avatar
Josen
Posts: 1543
Joined: Thu 28 Feb 2008, 19:35

Post by Josen »

Dennis K din mail-box går inte att skicka till ( full )
User avatar
Dennis Kullman
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 840
Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26

Post by Dennis Kullman »

Josen wrote:Dennis K din mail-box går inte att skicka till ( full )
Ojdå; har visst använt webmailen för mycket...
Nu ska det gå igen.
User avatar
Per Hammarsjö
Posts: 1561
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
Location: Huddinge
Contact:

Post by Per Hammarsjö »

Någon som kör mellan Göteborg och Stockholm närmaste dagarna och har lust att hämta upp lite prylar från Josen?
User avatar
Josen
Posts: 1543
Joined: Thu 28 Feb 2008, 19:35

Post by Josen »

OK då har jag mycket goids liggande här :)
Allt flöt på över förväntan - lite tjafts med utlämningen men det gick tillslut. Allas prylar finns :)
Ni får gärna höra av er om ni vill hämta eller om vi kan hitta någon annan lösning. Vi inte ligga och pendla tilll buss-gods men kör gärna en sväng ;)
Martin du kommer få ett grymt avgas-sound 8) 8)
User avatar
Niklas Falk
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 4049
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
Location: Fixhult

Post by Niklas Falk »

Jag kör upp mot Karlstad på torsdag morgon om det hjälper nån.
User avatar
Dennis Kullman
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 840
Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26

Post by Dennis Kullman »

Josen wrote:OK då har jag mycket goids liggande här :)
Allt flöt på över förväntan - lite tjafts med utlämningen men det gick tillslut. Allas prylar finns :)
Ni får gärna höra av er om ni vill hämta eller om vi kan hitta någon annan lösning. Vi inte ligga och pendla tilll buss-gods men kör gärna en sväng ;)
Martin du kommer få ett grymt avgas-sound 8) 8)
Josen: jag kör upp till dig imorgon eftermiddag, så du kan väl ta med mina prylar till jobbet? Jag tar med toppen till Henrik också - kan du förvara den tills han hämtar den?
User avatar
Mattias Stahre
Posts: 186
Joined: Mon 03 Mar 2008, 16:45

Post by Mattias Stahre »

Gbg --->>>> Sthlm?

något?

Kanske kan man skicka upp det.
---------------------
Mimer Softradio Långloppsteam 2009
2:a MX5 Sprint Cup 2009
52,61 i A-sprinten med standard miata och GATDÄCK :)
50,70? i A-sprinten med samma miata som ovan och R-däck
1,05.6 runt Kinnekulle med samma miata
5:a VGP 2007
1:a ExpressenCup 2007
RBC, vinnare för bra prestation
User avatar
Per Hammarsjö
Posts: 1561
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
Location: Huddinge
Contact:

Post by Per Hammarsjö »

mattias, vi fixar vårt tillsammans på något sätt.. Eric's prylar hänger med i samma veva..

Btw, lägg ut filmen från F1-kraschen! Vill också "uppleva" hur det var att sitta på läktaren ditt lilla assss!! ;)
User avatar
Josen
Posts: 1543
Joined: Thu 28 Feb 2008, 19:35

Post by Josen »

Dennis Kullman wrote:
Josen wrote:OK då har jag mycket goids liggande här :)
Allt flöt på över förväntan - lite tjafts med utlämningen men det gick tillslut. Allas prylar finns :)
Ni får gärna höra av er om ni vill hämta eller om vi kan hitta någon annan lösning. Vi inte ligga och pendla tilll buss-gods men kör gärna en sväng ;)
Martin du kommer få ett grymt avgas-sound 8) 8)
Josen: jag kör upp till dig imorgon eftermiddag, så du kan väl ta med mina prylar till jobbet? Jag tar med toppen till Henrik också - kan du förvara den tills han hämtar den?
Går bra dina motor-fästen och diff bussningar åker med till jobbet. Tar toppen till Henrik. Skulle den inte till motorrenoverare ( läs trim... ;) )
mattias, vi fixar vårt tillsammans på något sätt.. Eric's prylar hänger med i samma veva..
Vi kan vänta lite på lösning annars skickar jag på buss-gods till er.
Ivans prylar att lösa norrut också. Var bor Hella (Norrköping) ?

Övriga bor runt Götet tror jag.
User avatar
Cyberoid
Posts: 858
Joined: Mon 03 Mar 2008, 15:39
Location: Göteborg
Contact:

Post by Cyberoid »

Josen wrote: Går bra dina motor-fästen och diff bussningar åker med till jobbet. Tar toppen till Henrik. Skulle den inte till motorrenoverare ( läs trim... ;) )
Tack för hjälpen båda två. Mycket logistik just nu. :) Ni får gärna köra den till motorRENOVERAREN också. Och hjälpa till att montera när allt är klart. Det är uppskattat med en så hjälpsam skara människor! :wink: :D
-->Arrows<--
#86 Henrik Pihl
Modsport 3
Martin Wahlberg
Posts: 154
Joined: Sat 01 Mar 2008, 22:24

Post by Martin Wahlberg »

Härligt! Vart finns du nånstans? PMa din adress så hämtar jag torsdag em efter SVKGs vårmuff!
Må så gott!
User avatar
Crazy Ivan
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 218
Joined: Thu 28 Feb 2008, 18:38
Location: Västerås/Skallberget

Post by Crazy Ivan »

Per Hammarsjö wrote:mattias, vi fixar vårt tillsammans på något sätt.. Eric's prylar hänger med i samma veva..
Kan mina grejor få följa med då oxå?
Tar givetvis min del av det ekonomiska ansvaret i så fall!


Eller om dom kan få husera hos Cyberoid ihop med mina fälgar till jag åker till GbG?

Vad säger du Henric ?
Ib Gyllinger
Medl. nr: 8
Porsche Boxster S 2002 med Tiptronic.
(260 hk och lika många km per timme..)
User avatar
Per Hammarsjö
Posts: 1561
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
Location: Huddinge
Contact:

Post by Per Hammarsjö »

Dom får gärna åka hem till mig...
User avatar
Josen
Posts: 1543
Joined: Thu 28 Feb 2008, 19:35

Post by Josen »

Cyberoid wrote:
Josen wrote: Går bra dina motor-fästen och diff bussningar åker med till jobbet. Tar toppen till Henrik. Skulle den inte till motorrenoverare ( läs trim... ;) )
Tack för hjälpen båda två. Mycket logistik just nu. :) Ni får gärna köra den till motorRENOVERAREN också. Och hjälpa till att montera när allt är klart. Det är uppskattat med en så hjälpsam skara människor! :wink: :D
Men VARFÖR skall toppen till motorRENOVERAREN ;) om den är bra redan ?
User avatar
Cyberoid
Posts: 858
Joined: Mon 03 Mar 2008, 15:39
Location: Göteborg
Contact:

Post by Cyberoid »

Crazy Ivan wrote:
Per Hammarsjö wrote:mattias, vi fixar vårt tillsammans på något sätt.. Eric's prylar hänger med i samma veva..
Kan mina grejor få följa med då oxå?
Tar givetvis min del av det ekonomiska ansvaret i så fall!


Eller om dom kan få husera hos Cyberoid ihop med mina fälgar till jag åker till GbG?

Vad säger du Henric ?
Det går bra för min del. Josen kommer till garaget på Fredag så det vore bra att veta om han ska ta med dina delar samtidigt.
-->Arrows<--
#86 Henrik Pihl
Modsport 3
User avatar
Cyberoid
Posts: 858
Joined: Mon 03 Mar 2008, 15:39
Location: Göteborg
Contact:

Post by Cyberoid »

Josen wrote:
Cyberoid wrote:
Josen wrote: Går bra dina motor-fästen och diff bussningar åker med till jobbet. Tar toppen till Henrik. Skulle den inte till motorrenoverare ( läs trim... ;) )
Tack för hjälpen båda två. Mycket logistik just nu. :) Ni får gärna köra den till motorRENOVERAREN också. Och hjälpa till att montera när allt är klart. Det är uppskattat med en så hjälpsam skara människor! :wink: :D
Men VARFÖR skall toppen till motorRENOVERAREN ;) om den är bra redan ?
Vi vet ju inte konditionen på toppen ännu så den skall bara inspekteras. Det vore ju synd att montera något som inte är i fullgott skick. Oroa dig inte, jag ska vänta på dig på rakorna. :wink: :wink:
-->Arrows<--
#86 Henrik Pihl
Modsport 3
User avatar
Dennis Kullman
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 840
Joined: Fri 29 Feb 2008, 12:26

Post by Dennis Kullman »

Cyberoid wrote:Oroa dig inte, jag ska vänta på dig på rakorna. :wink: :wink:
:twisted:
User avatar
Josen
Posts: 1543
Joined: Thu 28 Feb 2008, 19:35

Post by Josen »

Var allt en fin topp Dennis hade till dig Henrik - varför den skall in till motorTRIM...RENOVERAREN förstår jag inte ;)
User avatar
Cyberoid
Posts: 858
Joined: Mon 03 Mar 2008, 15:39
Location: Göteborg
Contact:

Post by Cyberoid »

Josen wrote:Var allt en fin topp Dennis hade till dig Henrik - varför den skall in till motorTRIM...RENOVERAREN förstår jag inte ;)
Nu får du snart ge dig - Han måste ju mäta upp så att allt ligger inom toleranserna förstår du väl? :wink: Tänk om man hade haft en "bigblock" 1.8 och sätta tänderna i istället? Kör de inte med restriktor på de stora motorerna i USA för att det ska bli rättvist? Det borde vi kanske kolla över här hemma också om det ska vara lönt att ens försöka med en 1.6:a i cupen? Eller en balja bly på golvet kanske? 8) :D
-->Arrows<--
#86 Henrik Pihl
Modsport 3
User avatar
Josen
Posts: 1543
Joined: Thu 28 Feb 2008, 19:35

Post by Josen »

Nu får du snart ge dig - Han måste ju mäta upp så att allt ligger inom toleranserna förstår du väl? Tänk om man hade haft en "bigblock" 1.8 och sätta tänderna i istället? Kör de inte med restriktor på de stora motorerna i USA för att det ska bli rättvist? Det borde vi kanske kolla över här hemma också om det ska vara lönt att ens försöka med en 1.6:a i cupen? Eller en balja bly på golvet kanske?
Sorry sorry ;)
User avatar
Cyberoid
Posts: 858
Joined: Mon 03 Mar 2008, 15:39
Location: Göteborg
Contact:

Post by Cyberoid »

Cyberoid wrote:
Crazy Ivan wrote:
Per Hammarsjö wrote:mattias, vi fixar vårt tillsammans på något sätt.. Eric's prylar hänger med i samma veva..
Kan mina grejor få följa med då oxå?
Tar givetvis min del av det ekonomiska ansvaret i så fall!


Eller om dom kan få husera hos Cyberoid ihop med mina fälgar till jag åker till GbG?

Vad säger du Henric ?
Det går bra för min del. Josen kommer till garaget på Fredag så det vore bra att veta om han ska ta med dina delar samtidigt.
Crazy Ivan, jag ska hämta upp mina delar hos Josen idag efter jobbet. Ska jag plocka dina delar också eller ska de skickas? Jag skickar även ett mobilnummer via PM som du kan nå mig på.
-->Arrows<--
#86 Henrik Pihl
Modsport 3
Post Reply