Apropå nya idiotprojekt !

Lägg upp en tråd om din egen banåkarbil! Info, bilder, nya uppdateringar osv.
Post Reply
Anders R
Posts: 226
Joined: Thu 27 Jan 2011, 19:28

Apropå nya idiotprojekt !

Post by Anders R »

Ja först köper man en av Josens gamla avlagda ,sen när man blivit av med det så
fortsätter man med josens bilmärken haha.
Jag har ju betalt avgift för detta forum året ut så lika bra jag utnyttjar utrymmet ( skämt ).
jag har kommit på mig själv bara 3 veckor efter , hmm man kanske skulle skaffa en billig miata
o köra lite skojs och med bus sas. ( nåt konstigt nån upplevt ?) en med bur och stötdämperi
och bra chassie o inget mer.
Men !! dagens terror innehåller det nya idiotprojektet, bild ej min bil men slutmål ( fast bättre hihi).

Tanken är att göra den klar för modsport 3, sen avancera nån säsong till 2, sen är jag trött på att
läsa om samma gubbe varenda gång som vinner i 1. så det får bli målet.

Åka fort gurun jag haft förmånen att dela depå med Pfister ,han som vänder däcken 3 gånger
mer än alla andra och åker till skroten o hämtar delar o sen åker fort som faan, hans motto
får gälla här lätt som faaan, bra pulver o slitna däck.

Glöm turbo,glöm v8, glöm enkel sugmotor ,detta blir nåt gammeldax haha,tror den uppfanns för väldigt
länge sedan.
Kommer ta ett år att få ihop , just nu ser den desater ut men motorn sitter på rätt ställe ( bakom mig)
så jag är lycklig,känner mig hemma.

vad det är undrar kalle anka , ja den har figurerat som ubåt bla.

Söndagens story klar!
hmm ska grunna på det där med billig miata , då får jag ju vara terrorist ett tag till här

Hur som ni alla gör denna klass etc ,hur superbra som helst glad jag vart här det lilla det blev ( hitills ).

mvh Roos
bur 5 lotus.jpg
User avatar
Niklas Falk
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 4049
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:44
Location: Fixhult

Re: Apropå nya idiotprojekt !

Post by Niklas Falk »

Anders R wrote:Glöm turbo,glöm v8, glöm enkel sugmotor ,detta blir nåt gammeldax haha,tror den uppfanns för väldigt
länge sedan.
Ångmaskin?
:P
Anders R wrote:vad det är undrar kalle anka , ja den har figurerat som ubåt bla.[/attachment]
Det vore ju snyggt med undervattensfenorna på (som extravingar, och täckta hjul), men då blir den ju bredare än 2m :)

Du skippar self-destruct inbrottskyddet va ? :D
Anders R
Posts: 226
Joined: Thu 27 Jan 2011, 19:28

Re: Apropå nya idiotprojekt !

Post by Anders R »

Jag skippar all teknik att förstöra mig själv ( har ju provat länge redan sas) :evil: ! skiten funka ju inte ändå haha.
Funderar på om ja´g sätter miata märke fram o bak .kan man lura folket då ?
Anders R
Posts: 226
Joined: Thu 27 Jan 2011, 19:28

Re: Apropå nya idiotprojekt !

Post by Anders R »

kompressor kommer bli min melodi!
o jag vet vilka som gör det bra !

mvh AR
Post Reply