Hur var det nu... Konvertering till högerstyrt var för krångligt för klass2 så det blir klass1Fredrik Henriksson wrote:Så klass.2 rejsnissarna får se upp!!!!!!!!!!!
Nån bild på underverket kan du väl kosta på dig .
Hur var det nu... Konvertering till högerstyrt var för krångligt för klass2 så det blir klass1Fredrik Henriksson wrote:Så klass.2 rejsnissarna får se upp!!!!!!!!!!!
Jo, den steg och sjönk ca 5% i "värde" ett antal gånger på vägen hem (tankningarna mao)Jimmy wrote:...det är nu miata-racing blir billigt ...
Jag avskyr dig!Fredrik Henriksson wrote:Torsen med 4.3, Bilsteindämpare och extraktorgrenrör var några av de positiva överaskningarna jag fick när jag kom fram. Inte illa för under 10 000:- !
Var det på Ebay.uk eller var hittar man sådana här fynd?Fredrik Henriksson wrote:Har skaffat mig en till Miata! Ibland springer man bara på saker och när tillfället uppenbarade sig att köpa en högerstyrd 1.8 från 96 med en massa godis för inga pengar alls (pga filurkonstigsäljesannonsdärkonstigabetalningskravgjordeattingenbjödutomjag )
Det låter vettigt! eller...28 timmars i sträckkörning med bil
Jag avskyr dig!
Du kan hänga med på en liknande tur om tre veckor... Hoppas inte på snöstorm.JOnas wrote:
Det låter vettigt! eller...28 timmars i sträckkörning med bil
Undrar vad detta stuk heter på en Volvo?Fredrik Henriksson wrote:Visst var det ebay.uk. Det är bara börja buda!
Hallic-Metalic! Måste väl ändå höra ihop med Volvo på nåt sätt?
Sånt där sysslar vi inte med på Volvo...Niklas Falk wrote:Undrar vad detta stuk heter på en Volvo?Fredrik Henriksson wrote:Visst var det ebay.uk. Det är bara börja buda!
Hallic-Metalic! Måste väl ändå höra ihop med Volvo på nåt sätt?
Kanske inte innanför grindarna officiellt, men det har siktats hisingetraktorer med samma lackTPR wrote:Sånt där sysslar vi inte med på Volvo...
Och då köper jag motor, låda och diff av dig när du fått hem denFredrik Henriksson wrote:Går den för det hämtar jag den också!
Är det Bilsteins så ligger normalpriset på ca 1k+moms/st, kan göras av flera olika firmor.Fredrik Henriksson wrote:Sen blir det att kolla vem som är billigast på att renovera och schimsa om trötta, läckande stötdämpare. Nån som har något tips?
Och lägger du på kostnaden för designtid hos tekniker och frakter så får du Gaz Gold med ledlager...TPR wrote:Tänk på att du kan få nya GAZ Gold Pro för typ de pengarna...
Och detta inkl fjädrar vilket jag gissar att du kanske behöver?
Jag tänkte mera på ett stumt övre fäste, eller hade de inte det tillgängligt (det kostar ju inget att få några tusen gjorda i Kina om man vill)?TPR wrote:Ledlager där nere kostar inget extra.