Aj aj aj så tråkigt Christoffer. Ska man få krigsskador ska de i alla fall fås på bana. Fast det är klart, på väg har man ju det där coola med försäkringar. Men, vattenplaning på motorvägen - kunde gått värre!
Bilder?
/Torkel Kristensson
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Försäkringen är bara Halv så det blir bättring... Det gick ju inte så fort typ 70-80 och kanade sakta över vägbanorna. Miatan är en grymt bra bil, håller för det mesta
Det där måste vara världens minsta skråmor efter besök i mitträcket
Du måste mao missat stolparna och bara nuddat wiren (för så ser det inte ut när man varit i närheten av balkräcken).
Det var "lite" blött på vägen hem men jag lämnade lite senare och fick bara en skur i skallen (såndär så lastbilarna ockuperar vänsterfilen istället eftersom alla bilar kör 70-80). Men mina Toyo är ju så oslitna att mönstret fortfarande har skarpa kanter (tre blöta pass på Falkenberg tog inget det heller).
Balkräcket var det allt... 2-3 sekunders släpande emot kändes som en minut På vägen hem funderade jag på hur skärmen var i småsmulor och hur jag skulle göra för att lyckas bända upp dörren för så illa skrapade det och lät när det var kontakt. När jag fick kört in bilen i garaget och gick ut för att kolla in förödelsen så blev jag faktiskt överlycklig för dessa "små" repor
Vissa människor ler solen mot, även när det regnar.
Andreas Halbig NB -98
Mer känd som
--Mattafaran-- edit: bilen känd som Mattafaran alltså.... Föraren känd som : Mr Spam.
Sponsor av: Vi som fattat att BoråsBildemontering skiter i sina kunder. Lurendrejerifirma!
Fy f.. va läskigt Fick rejäl vattenplaning på Gälleråsen i onsdags och trodde att jag skulle få såna skador som du fått men sandfållan räddade mej. Sen blev det att vänta på bättre väder innan man åkte därifrån, i 80 c:a.