Billig racestol till miatan

Allt från bygga banbil till bilreparationer.
Vad behövar jag för att köra bana? Vad krävs för att få tävla??
Post Reply
User avatar
Mattias Stahre
Posts: 186
Joined: Mon 03 Mar 2008, 16:45

Billig racestol till miatan

Post by Mattias Stahre »

Skulle vilja ha tag på någon billig stol att slänga i när klubben ska till Kullen.

Har letat runt lite och hittade 995 kronors stolen på Jula, men den är ju så väldigt RÖD (har ju blå bil) :)

Vet ni något alternativ till Julastolen som man kan komma undan billigt med?
User avatar
Leif Jönsson
Posts: 89
Joined: Thu 28 Feb 2008, 13:47

Post by Leif Jönsson »

Jag sitter bra i min Sparco Sprint V. Den kostar visserligen det dubbla mot Jula stolen men du får en godkänd stol. Det är en stålrörs stol men den är faktiskt riktigt bekväm... Har du bråttom så säljer Micro stolen i sina butiker.

http://www.micro.se/template/produkter.asp?itemid=80812
User avatar
Mattias Stahre
Posts: 186
Joined: Mon 03 Mar 2008, 16:45

Post by Mattias Stahre »

Leif Jönsson wrote:Jag sitter bra i min Sparco Sprint V. Den kostar visserligen det dubbla mot Jula stolen men du får en godkänd stol. Det är en stålrörs stol men den är faktiskt riktigt bekväm... Har du bråttom så säljer Micro stolen i sina butiker.

http://www.micro.se/template/produkter.asp?itemid=80812
Har sett några liknande hos ett antal stylingbutiker osv men jag tänkte mig en billigare att ha bara vid ban- och flygplatsträffar.
User avatar
Per Hammarsjö
Posts: 1561
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:24
Location: Huddinge
Contact:

Post by Per Hammarsjö »

Vem var det som satt med två begagnade racestolar... Niklas Carle på Bike kan det ha varit.. Han har haft dom till sin miata.

Ska höra med honom.. Tror det var Momo .
User avatar
Mattias Stahre
Posts: 186
Joined: Mon 03 Mar 2008, 16:45

Post by Mattias Stahre »

Per Hammarsjö wrote:Vem var det som satt med två begagnade racestolar... Niklas Carle på Bike kan det ha varit.. Han har haft dom till sin miata.

Ska höra med honom.. Tror det var Momo .
Najs, kolla med honom. Han bor ju här i hässelby.
Post Reply