Cup dagar 2014

Allt som rör MX-5 CUP
Post Reply
Torbjorn968
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 223
Joined: Thu 21 Jun 2012, 09:42
Location: Solna

Cup dagar 2014

Post by Torbjorn968 »

Roadsport datumen har kommit upp på svpm.se. Vilka av dessa tävlingar ingår i MX 5 cup. Håller tummarna för ekonomi nog att köra standard nästa år, men skall pusslas ihop med MSLS långlopp som är sex race per säsong.

//Torbjörn
Torbjörn Linderson
User avatar
Andreas E
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 2634
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:46
Location: Västerås/Centrum

Re: Cup dagar 2014

Post by Andreas E »

Torbjorn968 wrote:Roadsport datumen har kommit upp på svpm.se. Vilka av dessa tävlingar ingår i MX 5 cup. Håller tummarna för ekonomi nog att köra standard nästa år, men skall pusslas ihop med MSLS långlopp som är sex race per säsong.

//Torbjörn
Hej Torbjörn

Vi skickade precis innan jul ut en enkät till de förare som kört i MX-5 Cup 2013 och de som verkar intresserade av att köra nästa år med frågor om bland annat vilka deltävlingar de önskar ska ingå i cupen. Jag missade dig i utskicket (du har nu fått ett PM med enkäten som du gärna får fylla i och skicka tillbaka till mig).

Om det är fler som planerar att köra i MX-5 Cup 2014 och inte fått enkäten om cupen (frågor om deltävlingar, pokaler/priser och klubbtältet) kan ni höra av er till mig så ser jag till att ni också får chansen att göra er röst hörd.

/Andreas E
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Post Reply