Uppdateringar i styrgruppen

Allt som rör MX-5 CUP
Post Reply
User avatar
Torkel k
Posts: 1063
Joined: Thu 12 Feb 2009, 13:03

Uppdateringar i styrgruppen

Post by Torkel k »

Hej racingvänner,

Pga tidsbrist har jag beslutat mig för att lämna min plats i MX5cups styrgrupp. Min ersättare är Tobias "Lejban" Nyström, som redan hoppat på uppgiften med stor entusiasm. Ronnie Hofberg och Christoffer Waern kommer finnas kvar i styrgruppen även 2012.

Jag tackar för förtroendet under det gångna året och ser fram emot att träffa er alla på banorna i sommar.
/Torkel.
/Torkel Kristensson
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
Anders R
Posts: 226
Joined: Thu 27 Jan 2011, 19:28

Re: Uppdateringar i styrgruppen

Post by Anders R »

Cha !
synd du slutar torkel, jag tycker du gjorde jobbet super ! trot alla dårar runt dig ( läs mig haha).

Tobias, hoppas du har nerver!
Nää skojar med dig , Good luck sun !
Du brinner ju för saken det kan ingen ta ifrån dig.

Jag önskar dig verkligen ,ärligt! :up: menat lycka till i styrgruppen.

Mvh Anders
User avatar
CG Leijonhufvud
Posts: 1197
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:46
Location: Laxne

Re: Uppdateringar i styrgruppen

Post by CG Leijonhufvud »

Tack för ett bra jobb Torkel. Hoppas verkligen att du kommer att fortsätta vara med i diskussionerna på forumet och på banan. Uppskattar din ditt engagemang och hoppas som sagt att du fortsätter höras och synas :D
CG Leijonhufvud
Lejban
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 1214
Joined: Tue 25 May 2010, 13:25

Re: Uppdateringar i styrgruppen

Post by Lejban »

Torkel k wrote:Min ersättare är Tobias "Lejban" Nyström...
Anders R wrote:Jag önskar dig verkligen ,ärligt! :up: menat lycka till i styrgruppen.
Jag tackar så mycket för förtroendet, nu kör vi!
Tobias Bollmark
http://www.r-dack.se
User avatar
Andreas E
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 2634
Joined: Tue 26 Feb 2008, 23:46
Location: Västerås/Centrum

Re: Uppdateringar i styrgruppen

Post by Andreas E »

Inför säsongen 2013 har Tobias Nyström lämnat MX-5 Cup styrgruppen (tack för insatsen du gjort Tobias :up: ) och det kommit in lite nytt blod i MX-5 Cup styrgruppen och numera består den av följande medlemmar:
- Anders Träff
- Christian Lund
- Ronnie Hofberg
- Christoffer Waern (kontaktperson mot arbetsgruppen för NC 2.0)

Tusen tack, Anders och Christian, för att ni ställer upp för klubben och cupen!

Dessutom har en arbetsgrupp utsetts som ska ta fram en entyps-spec för NC 2.0 som ska köras i standardklassen. De som ingår i denna arbetsgrupp är Andreas Halbig, Christoffer Waern och Per Oleskog.
Tanken med denna entypsbil är att få fram en bil som utan problem går att använda både till vardag och race där det är helt styrt vad som får modifieras. T.ex. så kommer ingen lättning tillåtas utan bil ska vara orörd förutom ett begränsat antal detaljer (enhetsdäck, enhetsfälgar och enhetsdämpare). Detta kommer göra att det blir mycket jämnt mellan bilarna samtidigt som det blir enkelt att få en tävlingsklar bil som direkt kan fajtas i toppen.


Vi i styrelsen önskar den nya uppsättningen medlemmar i MX-5 Cup styrgruppen, samt arbetsgruppen för NC 2.0 lycka till under 2013.
/Andreas E
Andreas Eckemark, medlem nr 5 och ordförande i MX-5 Racing Club.
Kör en svart NBFL som är en kompromiss mellan vardagskomfort och tävling i Standardklassen i MX-5 Cup.
Post Reply