En frågor til 2011 kalenderen

Allt som rör MX-5 CUP
Post Reply
User avatar
Friis
Posts: 33
Joined: Sun 19 Jul 2009, 00:17
Location: Denmark

En frågor til 2011 kalenderen

Post by Friis »

Tjena

Måske jeg ikke har været opmærksom nok, men hvorfor er tävlingen på Falkenberg ikke en del af MX-5 cuppen i 2011??? Den er da stadig en del af Roadsport!!
Alt er bra her i Danmark og jeg er begyndt at klargøre min MX-5 til 2011 sæsonen. Håber på at køre 2 tävlinger i 2011. Den på Knutstorp også Falkenberg (de ligger tættest på Danmark :wink: ). Skal også køre et par trackdays på Knutstorp og Sturup.
User avatar
Torkel k
Posts: 1063
Joined: Thu 12 Feb 2009, 13:03

Re: En frågor til 2011 kalenderen

Post by Torkel k »

Hej, kul att vi får besök från söder!

Vi har valt bort tävlingen på Falkenberg för MX5-cup i år. De övriga tävlingarna i SPVMs kalender placerar fyra race jämt över sommaren med nästan precis 1 månad mellan varje, vilket vi tyckte var perfekt. Men det kommer säkert vara ett Miatagäng på plats på Falkenberg ändå, eftersom flera kör för placering i Roadsport C. (Jag får se om jag vågar mig dit själv.... Falkenberg tycks alltid ge mig huvudvärk, plåtskador och en massa extra jobb...)
/Torkel Kristensson
Nu konverterad till den sanna läran. Kör Westfield i Modsport II.
User avatar
Friis
Posts: 33
Joined: Sun 19 Jul 2009, 00:17
Location: Denmark

Re: En frågor til 2011 kalenderen

Post by Friis »

Det var en stor oplevelse at være med på Knutstorp sidste år. Så der vil jeg også deltage i år. Kan godt se at tävlingerne på Knutstorp og Falkenberg ligger tæt på hinanden i kalenderen, så måske jeg køre Anderstorp istedet for Falkenberg :wink: .. Tack for svar.
Post Reply