Fick nyss ett SMS från en cupförare att rejsabstinensen är svår just nu och jag kan inte annat än att hålla med. Varför är inte Maj och bilarna står startklara i garaget !!!

Tur att min gridgirl har lovat att baka då!Fredrik Henriksson wrote:Hund funkar men krävs det inte en cupkaka för att slippa karantänen i tamburen?
Ja, jag hade resonerat att “en rejsing-fix i februari, det är precis vad jag behöver för att hålla abstinensen i schack till april”! Funkade inte… Men som tur var så var Polisen jag körde förbi i 140blås förmodligen trött och på väg hem han med. Jag tror aldrig jag hållit andan så många km i sträck.Cyberoid wrote:Nu är man ju inte alls sugen på att komma igång med 2011!?![]()
ha ha skön humor Fredrik,jag stämmer in i tackkören + tack Christoffer för samåkning sista bitenFredrik Henriksson wrote:Tack för en grymt trevlig filmkväll!!![]()
![]()
Det blev ju ett bra gäng som dök upp till slut!
Tack till Henrik för att du lätt oss utnyttja din etta till bristningsgränsen och till Adriana för den grymaste kladdkakan jag käkat ( paw rihk-titt )!![]()