Tobias Nyström - Testing Gelleråsen 1/6 2011

Filmer från race, banträffar och annat miatarelaterat
Forum rules
• En film i varje tråd. Undantag gäller filmer från tävlingar/banträffar där samtliga filmer från samma förare får länkas från tråden.
• Trådens rubrik skall beskriva filmen.
• Förarens namn ska anges först i rubriken.
Post Reply
Lejban
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 1214
Joined: Tue 25 May 2010, 13:25

Tobias Nyström - Testing Gelleråsen 1/6 2011

Post by Lejban »

Första gången på Gelleråsen, blev 3x20min körning, väldigt lite andra bilar på banan. Bortsett ifrån nån DTM-opel så körde alla lungt och sansat. Tack Daniel för trevligt sällskap!

Feedback uppskattas!
Tobias Bollmark
http://www.r-dack.se
Magnus Pettson
Posts: 466
Joined: Fri 29 Feb 2008, 00:07
Location: Finnerödja

Re: Tobias Nyström - Testing Gelleråsen 1/6 2011

Post by Magnus Pettson »

Mycket bra :banana: Helt rätt vad jag kan se, och skiitbra tider, första gången på Gälleråsen till råga på allt. Ett par onsdagar till och du slår mina tider, kanske även Jimmys :shock: Försök att åka samtidigt med Brusebäck om det passar så får du säkert bästa spårval. Usch vad sugen jag blir, har inte varit på bana i år och vet inte om de blir nåt heller.... :cry:
Lycka till :burnout:
De e mycke nu...
Lejban
Medlem MX-5 Racing Club
Posts: 1214
Joined: Tue 25 May 2010, 13:25

Re: Tobias Nyström - Testing Gelleråsen 1/6 2011

Post by Lejban »

Magnus Pettson wrote:Mycket bra :banana: Helt rätt vad jag kan se, och skiitbra tider, första gången på Gälleråsen till råga på allt. Ett par onsdagar till och du slår mina tider, kanske även Jimmys :shock: Försök att åka samtidigt med Brusebäck om det passar så får du säkert bästa spårval. Usch vad sugen jag blir, har inte varit på bana i år och vet inte om de blir nåt heller.... :cry:
Lycka till :burnout:
Vad kul att höra! Jag va verkligen på g igår. Skulle vara kul o veta hur fort ni kör, tyvärr finns det ju ingen Roadsport C kval jag kan tjuvtitta på. Föresten varför tävlar vi inte på denna underbara bana istället för tråk-mantorp? :D
Tobias Bollmark
http://www.r-dack.se
Post Reply